הלגיון של אלפא כבר כאן ובדקנו אותו - משימות ראשוניות

לגיון אלפא

ללא הודעה מוקדמת הבוקר הופעלה הגישה לליגיון אלפא עבור החשבונות שהוזמנו במבחן הראשון הזה. אנו מרגישים שזכינו להיות בין האורחים הראשונים ואנו רוצים לשתף אתכם במידע רב ככל האפשר, אם תרצו כמובן 😉

כרגע אנו יכולים לגשת רק לאזור הראשוני של צייד השדים בתוך לגיון אלדה, מרדון. בנוסף, כמובן שהצלחנו לראות את שינויי הממשק, את ארון הבגדים, את ההתאמה האישית של ציידי השדים, את היכולות שלהם ועוד ועוד. לאט לאט נודיע לכם על הכל.

במאמר זה ננסה להבין את ההיסטוריה של צייד השדים באמצעות משימותיו הראשוניות.

מכאן נתחיל לספר את מה שמצאנו כך שאם אתה לא רוצה ליפול לספוילרים ... הפסק לקרוא!

לגיון אלפא

ספוילר

מאחורי לשונית זו תוכלו למצוא את המאמר בו אנו מספרים את הסיפור ששרשרת המשימות של צייד השדים בלגיון האלפא מספרת לנו.

לחשוף ספוילר

כאשר אנו מופיעים במרדום, המטרה הראשונה שלנו היא לשתול דגל, להודיע ​​על נוכחותנו ולשלוח צמרמורת בעמוד השדרה של כל שד.

אנו למדים שאילידן עצמו הוא זה שהפקיד אותנו בראש המשימה הזו. ישנם שלושה שערים שדרכם הלגיון הבוער שולח את כוחותיהם, אנו נפעיל אותם כך שהאילידארי יגיע למקדש השחור. כמובן שזו לא משימה קלה, כמו רוב קונסטרוקציות הלגיון, המסלולים מונעים על ידי נשמות ... אז עלינו להרוג מעט 😉

כשאנחנו הורגים שדים אנו צוברים כוח ולומדים יכולות חדשות. עלינו למצוא דרך להאכיל את מפעיל דלת הכניסה, נראה שלציאנה היו בעיות; היא הייתה האילידרי שהוטלה על עצמה לשאת כמה מציידי השדים שהגיעו לדלת הכניסה לפנינו.

נראה כי ציידי השדים שקדמו לנו מוחזקים בשבי על ידי סוג חדש כלשהו של שד המכונה "סוהר". השדים האלה סופגים את נשמת הקורבנות שלהם אז ... אני בספק אם הם יכולים להחזיק מעמד זמן רב יותר. ברור שחילצנו אותם ועברנו לנקודה הבאה.

נראה כי עלינו להשיג מידע כלשהו, ​​לכן אנו משתמשים במהות מרושעת המתקבלת מהשדים כדי לרגל אחר מנהיגי הלגיון ולראות מה הם מתכננים.

השדים שלנו ב- Shivarra ממתינים במקדש השחור, זה לא נראה כמו ברית בטוחה ... כפי שהיו פעם חלק מהלגיון הבוער, אחרי הכל, אבל הם מהשדים החזקים ביותר בארסנל של לורד אילידאן.

עלינו לעשות משהו עם מפקד המשמר האפוקליפטי ומלכתו, הם מזמנים מספר רב של תגבורת. עלינו לסיים אותו לפני שהלגיון יציף את דריסת הרגל החדשה שלנו על הר הגעש! הם לא מתכוונים להישאר זמן רב במגננה. עלינו לתקוף קודם ועלינו להכות בחוזקה. לאחר שהרסנו אותם, נוכל לטוס לספינת הפיקוד, להביס את המלכה טיראנה ולקחת את אבן הפינה עבור אדונינו אילידן, הוא ישמח.

יחד עם ג'ייס דארקוויב נכנסנו למערה כדי לחקור, לא מצאנו שום דבר במערה, אבל נכון שמשהו לא בסדר. כאן נזכה ביכולת החדשה שלנו המאפשרת לנו לראות את כל השדים המקיפים אותנו. בזכותה אנו יכולים לחוש בנוכחותו של אדון שפל חזק בעומק המערה. עלינו להשיג את כוחם, בינתיים חברינו לאילידרי ישתלטו על שאר כוחות המערות. לאחר שסיימנו, יצאנו להתנקש במנהיגיה העיקריים של המלכה טיראנה השולטים בהר הגעש באזור, אנו יכולים לעשות זאת. אנו יכולים להשתמש בסודותיהם נגדם ולהפוך אותם לחזקים מתמיד, מסיבה זו הלגיון חושש מאיתנו.

אנו ניגשים לחדר הפיקוד, יש את המלכה טיראנה, יש לה את הקיסטרון הסרגריטי שהוא האובייקט שלמענו הקריבנו כל כך הרבה. יש לנו את הקיסטון אבל עדיין חסר לנו כוח, עלינו להשיג את סודות הלגיון. אנחנו נכנסים למערה בחיפוש אחר מעין אפוטרופוס של סודות מרושעים, הוא מבצע טקסים גסים ומתחקה אחריהם בספר, אנחנו צריכים אותו ...

זו הייתה טעות איומה מצד השדים להשאיר את סודותיהם בספר זה .... אנו צורכים את הספר בטקס, אך לשם כך עלינו לבחור באחד הטקסים, אין לנו כוח לעוד. (בשלב זה אנו בוחרים את התמחותנו בכישרונות)

אז הם אומרים לנו להשתמש בקיסטון הסרגרית כדי להגיע למקדש השחור.

השאירו את התגובה שלכם

כתובת הדוא"ל שלך לא תפורסם. שדות חובה מסומנים *

1. אחראי לנתונים: מיגל אנחל גטון
  2. מטרת הנתונים: בקרת ספאם, ניהול תגובות.
  3. לגיטימציה: הסכמתך
  4. מסירת הנתונים: הנתונים לא יועברו לצדדים שלישיים אלא בהתחייבות חוקית.
  5. אחסון נתונים: מסד נתונים המתארח על ידי Occentus Networks (EU)
  6. זכויות: בכל עת תוכל להגביל, לשחזר ולמחוק את המידע שלך.